+32 9 391 23 21
Eén van onze support medewerkers staat je te woord.
Eén van onze support medewerkers staat je te woord.
REGAS legt iedere activiteit vast die gedaan wordt voor een cliënt in een overzichtelijk dossier. Zorgroutes van cliënten worden gekoppeld aan processen in de software, zodat het snel duidelijk is welke activiteit waar thuishoort.
Het is ook mogelijk om autonome activiteiten vast te leggen die losstaan van een bepaalde zorgroute of wensen van een cliënt. De software is flexibel en past zich aan op unieke situaties.
Werken in de Cloud betekent dat u op ieder moment kunt inloggen, waar u ook bent. Via elke internetbrowser logt u eenvoudig in en ziet u altijd de meeste actuele informatie. Veilig, toegankelijk en altijd up-to-date: dat is het voordeel van de cloud.
Registratieformulieren kunt u offline inladen, bewerken en later automatisch synchroniseren. Zo legt u afspraken altijd vast en bent u niet afhankelijk van het internet. Dat scheelt een hoop gehannes.
Iedereen maakt gebruik van hetzelfde portaal om informatie in te zien of uit te wisselen. Niet iedereen ziet hetzelfde: de informatie spitst zich toe op de specifieke wensen en bevoegdheden van de gebruiker.
Met REGAS brengt u het volledige zorgnetwerk van de cliënt in kaart. Zo wint u tijd en werkt u doeltreffend, zonder ellenlange zoektochten naar contactpersonen.
Uw gegevens zijn bij ons goed beveiligd. REGAS voldoet aan de belangrijkste veiligheidsnormen voor webapplicaties en ook in onze serviceafspraken speelt veiligheid een grote rol.
Cliënten kunnen zich online aanmelden. Ze vullen hun informatie in en onze software slaat de gegevens op. Hulpvragen pakt u hierdoor sneller op en de regie blijft deels in handen van de cliënt. Leve het internet.
Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat u inspireren.