+32 9 391 23 21
Eén van onze support medewerkers staat je te woord.
Eén van onze support medewerkers staat je te woord.
Het op maat instellen van alerts tijdens het werkproces biedt uitkomst. Staat een taak te lang open of nadert een deadline? Dan ontvangt de professional automatisch een alert. Deze alerts worden binnen REGAS op een werklijst, overleg of rapportage geplaatst.
Het sturen van een e-mail of sms behoort ook tot de mogelijkheden. Resultaat: waarborging van een duidelijke focus op het proces. Het managen van KPI’s wordt hierdoor nog gemakkelijker.
Tijdregistratie doet u direct in het dossier. Zo krijgt u een duidelijk overzicht van al uw werkzaamheden – cliëntgebonden of juist niet.
Cliënten kunt u ook online helpen. Chat bijvoorbeeld met ze of stuur instructies. De wereld verandert, en met online zorg verandert u mee. Aan u de uitdaging om het persoonlijk te houden.
Natuurlijk maakt u ook gebruik van andere administratieve en medische systemen. Het is erg onhandig als deze systemen los van elkaar moeten opereren, daarom koppelen wij ze eenvoudig aan elkaar. Dan zijn de gegevens uitwisselbaar en hoeft u niet nodeloos informatie te kopiëren.
Met REGAS plant u eenvoudig taken van uzelf of collega’s in. Binnen een behandelplan werkt u ze vervolgens structureel af.
Met REGAS legt u iedere activiteit vast in een overzichtelijk dossier. Omdat de software flexibel is, past u het gemakkelijk aan op specifieke situaties.
Werken in de Cloud betekent dat u op ieder moment kunt inloggen, waar u ook bent. Via elke internetbrowser logt u eenvoudig in en ziet u altijd de meeste actuele informatie. Veilig, toegankelijk en altijd up-to-date: dat is het voordeel van de cloud.
Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat u inspireren.