Cliënttevredenheidsonderzoek

De mening van je cliënt snel opgeslagen in REGAS

Geen extra handelingen

REGAS biedt de mogelijkheid om cliënttevredenheidsonderzoeken (CTO’s) uit te voeren. Zo krijgt u snel en overzichtelijk de mening van uw cliënten over de hulpverlening. Dit hele proces verloopt digitaal, zodat terugkoppeling gemakkelijk en snel wordt verwerkt.

Ook dit systeem binnen REGAS is volledig zelf in te richten: u bepaalt zelf op welk moment u het CTO verstuurt. Versturen, invullen, verwerken – feedback ging nog nooit zo eenvoudig.

REGAS is aanpasbaar naar elk proces

Ook als dat regelmatig verandert

Koppelingen

Natuurlijk maakt u ook gebruik van andere administratieve en medische systemen. Het is erg onhandig als deze systemen los van elkaar moeten opereren, daarom koppelen wij ze eenvoudig aan elkaar. Dan zijn de gegevens uitwisselbaar en hoeft u niet nodeloos informatie te kopiëren.

Delen van je software-omgeving

Binnen REGAS kunt u alle processen en vensters naar eigen smaak inrichten. Tevreden met het resultaat? Deel uw omgeving als template met andere organisaties en vice versa. Zo helpen onze gebruikers elkaar, leren we nieuwe dingen en besparen we allemaal een hoop tijd.

Dashboards

Meten is weten. Daarom zijn er veel overzichtelijke dashboards en rapportagemogelijkheden. Van zorgprofessional tot directieniveau, de rapportage is eenvoudig aan te passen aan uw specifieke informatiebehoefte.

Dossiervorming

Altijd en overal toegang tot belangrijke informatie – met REGAS kan het. Binnen de software registreert u iedere stap in het zorgproces, en helpt het bij de uitvoering van activiteiten. Het resultaat? Inzicht en overzicht in het dossier voor iedereen.

Workflow

U bepaalt wat in het registratieproces moet worden opgenomen. Omdat REGAS naadloos aansluit op uw manier van werken, is cliëntregistratie ineens makkelijk en efficiënt. Zo houdt u tijd over voor echte zorg.

Procesbewaking

Van deadlines tot doorlooptijden: REGAS bewaakt en waarborgt uw belangrijkste processen op basis van geregistreerde data. Met een sms- of e-mailnotificatie zorgen we er bijvoorbeeld voor dat ingeplande evaluatiegesprekken daadwerkelijk plaatsvinden.

Verhalen van anderen

Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat u inspireren.

Pedagogisch instituut Zevenbergen

Onze eigen workflows waren leidend

Een praktijkvoorbeeld van Puur Zuid

Sturings- en managementinformatie simpel inzichtelijk