Een betrouwbaar en flexibel cliëntvolgsysteem.
In te richten naar uw wensen.

1

REGAS is een online cliëntvolgsysteem en ondersteunt de dagelijkse werkzaamheden van meer dan 20.000 hulpverleners. Zo maken we uw werk een stukje gemakkelijker.

2

REGAS verbindt betrokkenen. Van professional tot netwerkpartner, van hulpverlener tot ouder. Altijd de juiste informatie op de juiste plek met ons cliëntvolgsysteem.

3

REGAS signaleert doorlooptijden, geeft een melding over naderende deadlines en stuurt cliënten automatisch een afspraakherinnering per sms.

Het cliëntvolgsysteem met eindeloos veel functionaliteit.

Voorkeursfuncties, overzichtelijkheid en gebruiksgemak.

Dossiervorming

Altijd en overal toegang tot belangrijke informatie – met REGAS kan het. Binnen de software registreert u iedere stap in het zorgproces, en helpt het bij de uitvoering van activiteiten. Het resultaat? Inzicht en overzicht in het dossier voor iedereen.

Workflow

U bepaalt wat in het registratieproces moet worden opgenomen. Omdat REGAS naadloos aansluit op uw manier van werken, is cliëntregistratie ineens makkelijk en efficiënt. Zo houdt u tijd over voor echte zorg.

Procesbewaking

Van deadlines tot doorlooptijden: REGAS bewaakt en waarborgt uw belangrijkste processen op basis van geregistreerde data. Met een sms- of e-mailnotificatie zorgen we er bijvoorbeeld voor dat ingeplande evaluatiegesprekken daadwerkelijk plaatsvinden.

Alerts

Het instellen van alerts maakt uw werk een stuk simpeler. Stuur cliënten automatisch een herinnerings-sms en verlaag zo het no-showpercentage. Zo zit u nooit tegenover een lege stoel tijdens de intake.

Tijdregistratie

Tijdregistratie doet u direct in het dossier. Zo krijgt u een duidelijk overzicht van al uw werkzaamheden – cliëntgebonden of juist niet.

Online hulpverlening

Cliënten kunt u ook online helpen. Chat bijvoorbeeld met ze of stuur instructies. De wereld verandert, en met online zorg verandert u mee. Aan u de uitdaging om het persoonlijk te houden.

Veiligheid

Uw gegevens zijn bij ons goed beveiligd. REGAS voldoet aan de belangrijkste veiligheidsnormen voor webapplicaties en ook in onze serviceafspraken speelt veiligheid een grote rol.

Behandelplan

Met REGAS plant u eenvoudig taken van uzelf of collega’s in. Binnen een behandelplan werkt u ze vervolgens structureel af.

Activiteitenregistratie

Met REGAS legt u iedere activiteit vast in een overzichtelijk dossier. Omdat de software flexibel is, past u het gemakkelijk aan op specifieke situaties.

Werken in de Cloud

Werken in de Cloud betekent dat u op ieder moment kunt inloggen, waar u ook bent. Via elke internetbrowser logt u eenvoudig in en ziet u altijd de meeste actuele informatie. Veilig, toegankelijk en altijd up-to-date: dat is het voordeel van de cloud.

Eén toegankelijk portaal voor iedereen

Iedereen maakt gebruik van hetzelfde portaal om informatie in te zien of uit te wisselen. Niet iedereen ziet hetzelfde: de informatie spitst zich toe op de specifieke wensen en bevoegdheden van de gebruiker.

Cliëntnetwerk

Met REGAS brengt u het volledige zorgnetwerk van de cliënt in kaart. Zo wint u tijd en werkt u doeltreffend, zonder ellenlange zoektochten naar contactpersonen.

Dashboards

Meten is weten. Daarom zijn er veel overzichtelijke dashboards en rapportagemogelijkheden. Van zorgprofessional tot directieniveau, de rapportage is eenvoudig aan te passen aan uw specifieke informatiebehoefte.

E-aanmelding

Cliënten kunnen zich online aanmelden. Ze vullen hun informatie in en onze software slaat de gegevens op. Hulpvragen pak je hierdoor sneller op en de regie blijft deels in handen van de cliënt. Leve het internet.

Volledig in te richten

Met REGAS heeft u controle over uw processen en het beheer van de software. Formulier of vraag aanpassen? Een kwestie van minuten. Wij geloven namelijk dat software zich moet kunnen aanpassen naar de organisatie en haar gebruikers, niet andersom.

Autorisatiestructuur

Per gebruiker kunt u de bevoegdheid instellen. Zo kan een cliënt bijvoorbeeld zijn eigen weekverslag schrijven, maar geen toegang hebben tot andere informatie in het dossier.

Tevredenheidsonderzoek

Verstuur een cliënttevredenheidsonderzoek automatisch wanneer u dat wilt – aan het einde van het dossier of na afloop van een bepaald traject. De resultaten van het onderzoek worden automatisch opgeslagen.

Koppelingen

Natuurlijk maakt u ook gebruik van andere administratieve en medische systemen. Het is erg onhandig als deze systemen los van elkaar moeten opereren, daarom koppelen wij ze eenvoudig aan elkaar. Dan zijn de gegevens uitwisselbaar en hoeft u niet nodeloos informatie te kopiëren.

Delen van je software-omgeving

Binnen REGAS kunt u alle processen en vensters naar eigen smaak inrichten. Tevreden met het resultaat? Deel uw omgeving als template met andere organisaties en vice versa. Zo helpen onze gebruikers elkaar, leren we nieuwe dingen en besparen we allemaal een hoop tijd.

Selecteer hierboven de functies die u interessant vindt

Wij vertellen er graag meer over!

Plan een demo Verstuur mijn overzicht per mail

Plus u ontvangt dan ook onze top 10 tips & tricks