Professional en cliënt nóg dichter bij elkaar

Online hulpverlening is waardevol en drempelverlagend. Het maakt het mogelijk om 24 uur per dag hulp en ondersteuning te bieden. Een volledig digitale behandelkamer is niet het streven – als organisatie bepaalt u zelf in welke mate u dit invult.

De combinatie van online en reguliere hulpverlening zorgt ervoor dat u de best mogelijke zorg kunt leveren, op ieder moment en op iedere plek. 

REGAS is aanpasbaar naar elk proces

Ook als dat regelmatig verandert

Delen van je software-omgeving

Binnen REGAS kunt u alle processen en vensters naar eigen smaak inrichten. Tevreden met het resultaat? Deel uw omgeving als template met andere organisaties en vice versa. Zo helpen onze gebruikers elkaar, leren we nieuwe dingen en besparen we allemaal een hoop tijd.

Behandelplan

Met REGAS plant u eenvoudig taken van uzelf of collega’s in. Binnen een behandelplan werkt u ze vervolgens structureel af.

Activiteitenregistratie

Met REGAS legt u iedere activiteit vast in een overzichtelijk dossier. Omdat de software flexibel is, past u het gemakkelijk aan op specifieke situaties.

Werken in de cloud

Werken in de Cloud betekent dat u op ieder moment kunt inloggen, waar u ook bent. Via elke internetbrowser logt u eenvoudig in en ziet u altijd de meeste actuele informatie. Veilig, toegankelijk en altijd up-to-date: dat is het voordeel van de cloud.

Offline werken

Registratieformulieren kunt u offline inladen, bewerken en later automatisch synchroniseren. Zo legt u afspraken altijd vast en bent u niet afhankelijk van het internet. Dat scheelt een hoop gehannes.

Eén toegankelijk portaal voor iedereen

Iedereen maakt gebruik van hetzelfde portaal om informatie in te zien of uit te wisselen. Niet iedereen ziet hetzelfde: de informatie spitst zich toe op de specifieke wensen en bevoegdheden van de gebruiker.

Verhalen van anderen

Hoe zijn anderen tot oplossingen gekomen? Laat u inspireren.